Polityka Reklamacyjna

ZBUDUJ BEZPIECZENY BIZNES Z NAMI

W naszej Firmie szczególną uwagę przykładamy do stałego  doskonalenia obsługi klientów. Pomimo takich intencji, mogą wyjątkowo zdarzyć się drobne nieporozumienia. W takich przypadkach prosimy o wyrażenie niezadowolenia z naszych usług. Dzięki temu będziemy doskonalić nasze procesy, procedury oraz sposób komunikacji, tak by wyeliminować powody niezadowolenia w przyszłości. Z góry dziękujemy za podzielenie się z nami wszystkimi uwagami.

REMA BROKER

Jak złożyć reklamację?

W przypadku niezadowolenia z jakiegokolwiek aspektu naszych usług (tu przypominamy, że nasze usługi nie dotyczą ochrony ubezpieczeniowej), prosimy podzielić się tą informacją. 

Przy zgłoszeniu reklamacji prosimy o podanie następujących informacji:

  •  Imię i nazwisko
  •  Nazwa firmy
  •  Email
  •  Telefon kontaktowy
  • NIP/PESEL
  • Informacje dotyczące powodu niezadowolenia
  • Oczekiwania co do sposobu rozstrzygnięcia reklamacji
 

REMA BROKER

Kontakt

Po złożeniu reklamacji:

    1. Potwierdzenie
      Po otrzymaniu zgłoszenia reklamacyjnego dołożymy wszelkich starań, aby odpowiedzieć jak najszybciej, ale nie dłużej niż w ciągu 30 dni, prześlemy wiadomość e-mail z potwierdzeniem otrzymania zgłoszenia.
    2. Informacja dodatkowa
      W szczególnie skomplikowanych przypadkach przekażemy informacje o ewentualnych przyczynach przedłużenia czasu rozpatrywania reklamacji do maksymalnie łącznie 60 dni.
    3. Odpowiedź na reklamację
      Odpowiedź na reklamację prześlemy kanałem wskazanym w zgłoszeniu.
    4. Badanie satysfakcji i kontrola jakości
      W celu potwierdzenia, że reklamacja została satysfakcjonująco rozwiązana, możemy przesłać e-mail lub zadzwonić z prośbą o wyrażenie opinii na temat poziomu obsługi w procesie reklamacji.

KONTAKT

Zapytaj o szczegóły

Aby wypełnić ten formularz, włącz obsługę JavaScript w przeglądarce.
Pola wyboru
Scroll to Top