Polityka Reklamacyjna
ZBUDUJ BEZPIECZENY BIZNES Z NAMI
W naszej Firmie szczególną uwagę przykładamy do stałego doskonalenia obsługi klientów. Pomimo takich intencji, mogą wyjątkowo zdarzyć się drobne nieporozumienia. W takich przypadkach prosimy o wyrażenie niezadowolenia z naszych usług. Dzięki temu będziemy doskonalić nasze procesy, procedury oraz sposób komunikacji, tak by wyeliminować powody niezadowolenia w przyszłości. Z góry dziękujemy za podzielenie się z nami wszystkimi uwagami.
REMA BROKER
Jak złożyć reklamację?
W przypadku niezadowolenia z jakiegokolwiek aspektu naszych usług (tu przypominamy, że nasze usługi nie dotyczą ochrony ubezpieczeniowej), prosimy podzielić się tą informacją.
Przy zgłoszeniu reklamacji prosimy o podanie następujących informacji:
- Imię i nazwisko
- Nazwa firmy
- Telefon kontaktowy
- NIP/PESEL
- Informacje dotyczące powodu niezadowolenia
- Oczekiwania co do sposobu rozstrzygnięcia reklamacji
REMA BROKER
Kontakt
Po złożeniu reklamacji:
- Potwierdzenie
Po otrzymaniu zgłoszenia reklamacyjnego dołożymy wszelkich starań, aby odpowiedzieć jak najszybciej, ale nie dłużej niż w ciągu 30 dni, prześlemy wiadomość e-mail z potwierdzeniem otrzymania zgłoszenia. - Informacja dodatkowa
W szczególnie skomplikowanych przypadkach przekażemy informacje o ewentualnych przyczynach przedłużenia czasu rozpatrywania reklamacji do maksymalnie łącznie 60 dni. - Odpowiedź na reklamację
Odpowiedź na reklamację prześlemy kanałem wskazanym w zgłoszeniu. - Badanie satysfakcji i kontrola jakości
W celu potwierdzenia, że reklamacja została satysfakcjonująco rozwiązana, możemy przesłać e-mail lub zadzwonić z prośbą o wyrażenie opinii na temat poziomu obsługi w procesie reklamacji.
- Potwierdzenie